کاربرد بهترین نمک دریایی در صنعت


آیا از کاربرد نمک دریایی در صنعت چیزی می دانید؟ آیا می دانید بهترین نمک موجود در بازار که در برنامه غذایی هم استفاده می شود باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟
می دانید که نمک در زندگی روزمره نقش بسیاری دارد. البته بخش کوچکی از مصرف نمک به خوراکی بودن آن اختصاص داده می شود و قسمت قابل توجهی از آن، می تواند در صنایع مختلفی به کار گرفته شود.
نمک دریایی یکی از نمک هایی است که در ایران به وفور به دست می آید و دارای خواص خوراکی و درمانی بسیاری می باشد. همین نمک های دریایی می توانند در صنایع زیر نقش پررنگی را ایفا کنند:

  • طب سنتی و پیشرفته
  • بهداشت و محیط زیست
  • حفاری، دباغی، اسید سازی و …
  • تصفیه کننده آب
  • کارخانه های تولید یخ

البته کاربرد نمک دریایی به این چند نمونه محدود نخواهد شد و می توان در صنایع مختلفی از آن استفاده کرد و این تنها گوشه ای از استفاده نمک دریایی در صنعت به شمار می رود.
نمک دریایی از دریاچه های نمک و تبخیر آب دریا به دست می آید و سرشار از مواد معدنی و مغذی می باشد. مسلما همه در برنامه غذایی خود، کم یا زیاد، از نمک استفاده می کنند. پس بهتر است تا حد ممکن، نمک دریایی را با نمک های معمولی جایگزین نمایند.

نمک دریایی

بهترین نمک دریایی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین نمک دریایی باید دارای رنگ خاکستری روشن باشد و بر خلاف بسیاری، رنگ سفید نداشته باشد. بهترین نمک دریایی دارای مواد و عناصری از قبیل کلسیم، پتاسیم، ید طبیعی و … خواهد بود که هر کدام می تواند به نوعی بر بدن فرد مصرف کننده تاثیر بگذارد.
حال که در خصوص کاربرد نمک دریایی در صنعت و ویژگی های بهترین نوع آن اطلاعاتی در دست دارید، از اهمیت وجود نمک در زندگی روزمره افراد و صنایع مختلف آگاه هستید.
جالب است بدانید که نمک دریایی و نمک های استخراج شده از معادن، همگی دارای خاصیت شبیه به همی می باشند و می توان از آن در صنایع گوناگون استفاده نمود.
این روز ها ایران در زمره 20 کشوری می باشد که تولید کننده اصلی نمک در جهان به شمار رفته و هم از دریا و هم از معادن برای تولید و آماده سازی نمک استفاده می نماید. ناگفته نماند که نمک تولیدی در ایران، چه از نوع دریایی باشد و چه استخراجی از معادن، دارای کیفیت بالایی است و اگر بخواهد به مصرف خوراکی درآید، میزان خلوص آن چیزی در حدود 99 درصد می باشد و اگر در مصارف صنعتی از آن استفاده شود، خلوصی به اندازه 95 درصد و یا کمتر را دارا خواهد بود.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس بهزاد بیوتی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120437535
شماره موبایل: 09364130149
آدرس کانال: businesssalt@

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *