خرید اینترنتی گوی ماساژ سنگ نمک هیمالیا اصل

آباژور سنگ نمک

آباژور سنگ نمک


گوی ماساژ سنگ نمک هیمالیا چیست؟

گوی سنگ نمک ماساژ هیمالیا

 

گوی ماساژ سنگ نمک هیمالیا یک تکنیک درمانی نوآورانه است که از سنگهای کریستالی نمک گرم برای آسیاب و متعادل سازی میدان الکترومغناطیسی بدن ، سیستم عصبی مرکزی و نصف النهار استفاده می کند. بلورهای نمک از کوههای هیمالیا به صورت سنگی ماساژ داده شده اند که به آرامی انباشت استرس ، تنش و آلاینده ها را از بین می برد ، در حالی که ذهن ، بدن و روح را در تعادل قرار می دهد.

سنگ نمک در موارد گوناگونی کاربرد دارد که ساید بسیاری از ادویه ها و محصولات دیگر نظیر زردچوبه اصل از این خواص بی بهره باشند.

مزایای ماساژ با گوی ماساژ سنگ نمک هیمالیا

گوی سنگ نمک ماساژ

  1. قند خون سالم را افزایش می دهد
  2. به کاهش فشار خون کمک می کند
  3. از سیستم تنفسی سالم و سینوس ها پشتیبانی می کند
  4. سلامت استخوان ها را افزایش داده و از گرفتگی عضلات جلوگیری می کند
  5. گردش خون را بهبود می بخشد
  6. اضطراب را برطرف کرده و بی خوابی را برطرف می کند
  7. به آرامی پوست را لایه برداری می کند و بسیار آرامش بخش است
  8. هنگام گرم شدن یون های منفی منتشر می کند و مزایای بیشماری برای سلامتی به همراه دارد – از هوشیاری ذهنی بالاتر گرفته تا محافظت در برابر میکروب های موجود در هوا

نحوه استفاده از گوی سنگ نمک هیمالیا برای ماساژ

در طول ماساژ، درمانگران با استفاده از تکنیک های ماساژ سوئدی از سنگ های گرم نمک هیمالیا برای اعمال فشار استفاده می کنند. در طول دوره درمان، مواد معدنی از طریق پوست جذب می شوند. تأثیر آن احساس عمیق رفاه است.

ماساژ سنگ نمک هیمالیا می تواند میدان الکترومغناطیسی بدن را صفر کند. وسایل الکترونیکی مانند تلفن و رایانه می توانند جریان طبیعی انرژی را در بدن مختل کنند. ساختار خنثی سنگ و فرکانس تشدید طبیعی به تنظیم مجدد مسیرهای انرژی و بازگرداندن تعادل به سیستم عصبی مرکزی کمک می کند.

 تفاوت ماساژ سنگ نمک هیمالیا با ماساژهای معمولی سنگ داغ

سنگهای نمک هیمالیا حاوی 84 ماده معدنی طبیعی هستند. مواد معدنی لایه برداری ملایمی را روی پوست ایجاد می کنند و باعث می شوند پوست بعد از جلسه ماساژ شما صاف و نرم شود. سنگهای نمکی هیمالیا یونهای منفی از خود خارج می کنند. این یعنی چی؟ هنگامی که یونهای مثبت زیادی در بدن وجود داشته باشد منجر به التهاب می شود. بنابراین ، ماساژ دادن با گوی سنگ نمک ماساژ به تعادل یونهای مثبت با یونهای منفی کمک می کند. این می تواند به کاهش التهاب کمک کند.

گوی سنگ نمک ماساژ هیمالیا

 

راه دیگر برای متعادل کردن یون ها در بدن راه رفتن با پای برهنه روی زمین است. مواد معدنی موجود در  گوی سنگ نمک هیمالیا به سم زدایی ماساژ کمک می کند. ماساژ به تنهایی سم زدایی می کند زیرا باعث حرکت خون و لنف در بدن می شود. به گردش سموم در بدن کمک می کند. مواد معدنی موجود در سنگ ها به بیرون کشیدن سموم حتی بیشتر کمک می کند.  گوی سنگ نمک هیمالیا حتی می تواند در حمام پا و حمام برای دفع سموم استفاده شود.

 

خرید اینترنتی

برای خرید گوی ماساژ سنگ نمک و نمک صورتی طبیعی به صورت اینترنتی و اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره با راه های ارتباطی که در انتهای مطلب گفته شده است تماس بگیرید. و گوی های ماساژ هیمالیا اصل خود را به صورت تکی و عمده سفارش دهید.

 

همچنین برای مشاهده محصولات ارگانیک بیشتر از جمله آباژور های سنگ نمک  می توانید به مطلب مرکز فروش انواع آباژور سنگ نمک درمانی  در همین سایت مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *