معرفی خواص درمانی نمک اپسوم


آیا نمک اپسوم را می شناسید؟ آیا می دانید که برای خوردن مناسب می باشد یا خیر؟ از خواص درمانی نمک اپسوم چه می دانید؟ در ادامه به معرفی خواص نمک اپسوم و مواد استفاده از آن پرداخته خواهد شد.
نمک دارای انواع گوناگونی در بازار فروش می باشد که هر یک موارد استفاده مختلفی دارند. یکی خوراکی است، یکی دارای خواص درمانی بسیار. اما در اینجا قرار است به معرفی نوعی نمک پرداخته شود که ممکم است تا به حال اسم آن را نشنیده باشید. نمک اپسوم موضوع بحث بوده و در ادامه پیرامون خواص درمانی آن سخن به میان خواهد آمد.

نمک اپسوم چیست؟

در حدود 1500 سال پیش، به کمک عناصری از قبیل منیزیم و سولفات، نمکی به نام نمک اپسوم تولید گردید. بر خلاف تصور خیلی ها، این نمک مناسب برای خوردن نمی باشد و به صورت موضعی معمولا مورد استفاده قرار می گیرد. نمک اپسوم و یا همان منیزیم سولفات، می تواند به درمان بسیاری از بیماری ها کمک کند و اغلب هم خانم هایی که با این نوع از نمک آشنایی دارند، از آن به عنوان یک تسکین دهنده درد های عضلانی و اسکراپ های لایه بردار پوست استفاده می کنند تا هم جوانی را به پوست خود بازگردانده و هم اینکه درد ها را از خود دور نمایند.
خواص بسیار نمک اپسوم آنقدر زیاد و متعدد می باشد که اغلب شرکت ها و کارخانه های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، در تهیه و آماده سازی برخی از محصولات جوانسازی خود، نمک اپیسوم را به کار می گیرند. درست است که نمک اپسوم مناسب برای خوردن نمی باشد، اما نمونه هایی از آن در بازار هم وجود دارد که امکان میل نمودن آن را توسط مصرف کنندگان فراهم می نماید.
این بود مختصری از معرفی نمک اپسوم به عنوان یک عنصر جوان کننده و درمان کننده بسیاری از بیماری ها.

نمک اپسوم

خواص و فواید نمک اپسوم

خواص نمک اپسوم به چند مورد محدود نمی شود. اما در اینجا، می توان به چند نمونه اصلی خواص نمک اپسوم که اغلب به دلیل داشتن این خواص آن را استفاده می کنند، اشاره خواهد شد.
فواید نمک اپسوم عبارت است از:

  • لایه برداری پوست و از بین برنده سلول های مرده
  • پرپشت کننده مو و تقویت رشد موی سر
  • کاهش نفخ معده
  • تسکین دهنده عضلات
  • آرامش بخش
  • بهبود سلامت استخوان

این ها تنها چند مورد از خواص و فواید نمک اپسوم می باشد که در چند سطر بالا ذکر شد. به طور مثال، با حمام کردن به همراه نمک اپیسوم و آب به میزان مشخصی و یا ریلکس کردن در وان آبی که به آن نمک اپسوم اضافه شده است، می توانید از شر نفخ معده و درد های عضلانی رهایی یابید.
توجه داشته باشید که اگر می خواهید از خواص درمانی نمک اپسوم خوراکی بهره مند شوید، نمک های را خریداری کنید که خوردن آن بلامانع باشد.
با توجه به اینکه نمک اپسوم در میان خیلی ها هنوز شناخته شده نمی باشد، مسلما تقاضا و عرضه آن به بازار هم به زیاد نیست و همین مسئله سبب شده تا قیمت خرید و فروش نمک اپسوم بالا رود. برای خرید نمک اپسوم، سایت ها و فروشگاه های مجازی که عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی هستند، راه ساده و آسانی می باشد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس بهزاد بیوتی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120437535
شماره موبایل: 09364130149
آدرس کانال: businesssalt@

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *