قیمت فروش گوی سنگ نمک ماساژ هیمالیا

گوی سنگ نمک ماساژ

گوی سنگ نمک ماساژ


گوی سنگ نمک ماساژ هیمالیا چیست؟

گوی سنگ نمک ماساژ هیمالیا

گوی سنگ نمک ماساژ هیمالیا یک تکنیک درمانی نوآورانه است. که از سنگهای کریستالی نمک گرم برای آسیاب و متعادل سازی میدان الکترومغناطیسی بدن ، سیستم عصبی مرکزی و نصف النهار استفاده می کند. بلورهای نمک از کوههای هیمالیا به صورت سنگی ماساژ داده شده اند که به آرامی انباشت استرس ، تنش و آلاینده ها را از بین می برد ، در حالی که ذهن ، بدن و روح را در تعادل قرار می دهد.

 

مزایای گوی سنگ نمک ماساژ هیمالیا

از آنجا که فلسفه های پزشکی شرقی را با روش های درمانی حرارتی ، نمکی و ماساژ ترکیب می کند. به طور شگفت انگیزی مزایای ماساژ گوی سنگ نمک هیمالیا هم برای بدن و هم برای ذهن وجود دارد. ماساژ گوی سنگ نمک هیمالیا یک درمان ویژه است. که برای افرادی که از استرس روحی یا دردهای جسمی رنج می برند بسیار مناسب است.

این ماساژ درمانی ترکیبی با سنگ نمک هیمالیا می تواند برای نشان دادن بدن به کاهش سطوح استرس و در عین حال افزایش احساس آرامش استفاده شود. این اثر آرامش بخش به رفع احساس اضطراب کمک می کند. که به ترویج خواب عمیق تر و شاداب تر هر شب کمک می کند.

ماساژهایی که از کریستال های گرم نمک هیمالیا استفاده می کنند.با تسکین تنش ها و از بین بردن همه منفی ها ، احساس مثبت و رفاه کلی را نیز افزایش می دهند. علاوه بر این،خواص طبیعی خشن سنگ نمک هیمالیا نیز با لایه برداری ملایم به پوست طبیعی صاف و ابریشمی کمک می کند.

و با استفاده از گوی سنگ نمک هیمالیا در حالی که گرم است. گرما همچنین به شل شدن عضلات شما کمک می کند. این تضمین می کند که درمانگر شما می تواند تنش را از هر نقطه درد یا ناحیه مشکل به راحتی آزاد کند. برخی دیگر از مزایای ماساژ سنگ نمک هیمالیا ممکن است. شامل تسکین درد مفاصل یا ماهیچه ها ، کاهش سطح فشار خون و متعادل تر شدن سیستم عصبی مرکزی باشد.

گوی سنگ نمک ماساژ

نحوه استفاده از گوی سنگ نمک برای ماساژ

این سبک ماساژ شامل استفاده از گوی سنگ نمک برای کمک به دستکاری ماهیچه ها است. این شبیه ماساژ سنگ داغ شناخته شده تر است. به جای گرم کردن سنگهای صاف و استفاده از سنگهای روی بدن ، سنگهای ساخته شده از نمک هیمالیا گرم می شوند و برای دستکاری ماهیچه های بدن استفاده می شوند. نمک جذب بدن می شود و می توانید از مزایای درمانی آن استفاده کنید.در حالی که سنگ های گرم شده روی ماهیچه ها خوب کار می کنند ، این سنگ های نمکی نیازی به گرم کردن ندارند. ممکن است مشتریان انتظار داشته باشند که سنگ ها گرم باشند ، به خصوص اگر قبلا ماساژ سنگ های سنتی را انجام داده اند. اماگوی سنگ نمک هیمالیا می توانند هم گرم و هم سرد شوند.

ماساژ سنگ نمک هیمالیا می تواند میدان الکترومغناطیسی بدن را صفر کند. وسایل الکترونیکی مانند تلفن و رایانه می توانند جریان طبیعی انرژی را در بدن مختل کنند. ساختار خنثی سنگ و فرکانس تشدید طبیعی به تنظیم مجدد مسیرهای انرژی و بازگرداندن تعادل به سیستم عصبی مرکزی کمک می کند.

ماساژ سنگ نمک هیمالیا چه تفاوتی با ماساژهای معمولی سنگ داغ دارد؟

سنگهای نمک هیمالیا حاوی 84 ماده معدنی طبیعی هستند. مواد معدنی لایه برداری ملایمی را روی پوست ایجاد می کنند و باعث می شوند پوست بعد از جلسه ماساژ شما صاف و نرم شود. سنگهای نمکی هیمالیا یونهای منفی از خود خارج می کنند. این یعنی چی؟ هنگامی که یونهای مثبت زیادی در بدن وجود داشته باشد منجر به التهاب می شود. بنابراین ، ماساژ دادن با گوی سنگ نمک ماساژ به تعادل یونهای مثبت با یونهای منفی کمک می کند. این می تواند به کاهش التهاب کمک کند.

گوی سنگ نمک ماساژ

راه دیگر برای متعادل کردن یون ها در بدن راه رفتن با پای برهنه روی زمین است. مواد معدنی موجود در  گوی سنگ نمک هیمالیا به سم زدایی ماساژ کمک می کند. ماساژ به تنهایی سم زدایی می کند زیرا باعث حرکت خون و لنف در بدن می شود. به گردش سموم در بدن کمک می کند. مواد معدنی موجود در سنگ ها به بیرون کشیدن سموم حتی بیشتر کمک می کند.  گوی سنگ نمک هیمالیا حتی می تواند در حمام پا و حمام برای دفع سموم استفاده شود.

5 روش استفاده از سنگ نمک هیمالیا 

برای ماساژ

سنگ نمک هیمالیا یک ابزار عالی برای کمک به ایجاد تنش مناسب است. آنها با فرکانس مشابه زمین طنین می اندازند که طول موجهای مصنوعی را که توسط وسایل الکترونیکی در زندگی ما به تعویق افتاده است ، مقابله می کند و سلامت بیشتر و تعادل کلی را ارتقا می بخشد. هنگام استراحت و تماشای تلویزیون یا استراحت از تلفن هوشمند خود یک سنگ نمک در دست بگیرید.

برای تجمع مجدد پوست

پس از دوش گرفتن ، از سنگ نمک نمک هیمالیا برای جبران کمبودهای معدنی که بدن ما فاقد آن است ، استفاده کنید. یک سر خوردن ساده روی پوست به شما کمک می کند. تا 84 ماده معدنی و نمک های طبیعی موجود در سنگ نمک هیمالیا را جذب کنید. از آب برای مرطوب کردن سنگ استفاده کنید یا جوجوبا یا روغن نارگیل را امتحان کنید.

برای اتصال و خنثی سازی باکتری ها

یک سنگ نمک در جیب یا کیف خود داشته باشید تا باکتری ها خنثی شوند. زیرا نمک هیمالیا ضد میکروب و ضد باکتری است.

گوی سنگ نمک ماساژ

به عنوان دئودورانت

سنگ نمک هیمالیا ، جایگزینی طبیعی برای خوشبوکننده ها و ضد عرق های شیمیایی ، مانع محافظتی در برابر باکتری های ایجاد کننده بو است. به سادگی سنگ را مرطوب کرده و به طور کامل روی مناطق مورد نظر بمالید. سنگ تمام کنید.

برای احساس گرم شدن یا سرد شدن فوری

بسته به نیاز شما ، سنگ های نمک هیمالیا از نظر گرم کردن یا سرد شدن دارای تنوع زیادی هستند. سنگ های گرم بدن شما را تسکین می دهند. در حالی که سنگ های سرد شده درد و دردها را تسکین می دهند. به سادگی سنگ را در فریزر خانه خود فریز کنید یا سنگ را در فر (200 درجه) گرم کنید . سنگ را روی یک ورقه پخت کوچک قرار دهید یا در یک تابه روی یک مشعل گرم کنید.

 

خرید اینترنتی

برای خرید گوی های سنگ نمک ماساژ به صورت اینترنتی و اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره با راه های ارتباطی که در انتهای مطلب گفته شده است تماس بگیرید. و گوی های ماساژ هیمالیا اصل خود را به صورت تکی و عمده سفارش دهید.

 

همچنین برای مشاهده محصولات ارگانیک بیشتر از جمله شمعدان سنگ نمک  می توانید به مطلب خرید اینترنتی انواع شمعدان سنگ نمک تزئینی در همین سایت مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *